كرار: اگر اشتباهي كردم از مردم و فدراسيون فوتبال عذرخواهي مي كنم
نوشته شده توسط : مهدی

هافبک نفوذي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: اگر در بازي مقابل پيروزي تهران اشتباهي مرتکب شدم از تمامي مردم خوب و نجيب ايران، فدراسيون فوتبال و کميته انضباطي عذرخواهي مي کنم.


 

   ''کرار جاسم محمد'' روز يکشنبه با حضور در دفتر ايرنا مرکز آذربايجان شرقي، اظهار داشت: از کميته انضباطي انتظار دارم که در اين روزها و شب هاي محرم که از اهميت خاصي بين مسلمانان برخوردار است، چنانچه از طرف من در اين بازي تخلفي صورت گرفته آن را ناديده بگيرد.
وي با تاکيد بر اينکه مستحق دريافت کارت قرمز در اين صحنه نبود، اظهار داشت: متاسفانه بازيکنان دو تيم در صحنه اي که منجر به اخراج من شد چنان صحنه را شلوغ کردند که تصور مي کنم داور دچار اشتباه شد.
کرار با تکذيب هر گونه درگيري و برخورد با محمد نوري گفت: من در اين صحنه هيچ حرکت خلافي انجام ندادم و بر عکس نوري چند ضربه اي به صورت من وارد کرد که احتمالا از ديدگان داور مخفي مانده است.
وي در خصوص عصبانيت و حرکات خود پس از دريافت کارت قرمز، افزود: من مستحق اين کارت نبودم و از اين بابت از تمامي مردم ايران عذرخواهي مي کنم.
کرار اظهار داشت: هر بازيکني در بازي فوتبال کارت مي گيرد، اما انتظار کارتي که به من داده شد را نداشتم.
وي گفت: همچنين در اين بازي برخوردهاي زيادي بين بازيکنان دو تيم به وجود آمد، اما نمي دان که چرا داور تنها با من برخورد کرد.
هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي بيان داشت: تيم و هوادارانش و ايران و مردم اين کشور را دوست دارم و خوشحالي آنها موجب خوشحالي من است و هيچ گاه و در هيچ شرايطي نمي خواهم موجب ناراحتي آنها شوم.
وي ضمن ابراز خوشحالي از حضور در ايران و تيم تراکتورسازي، افزود: اصلا در ايران احساس غربت نمي کنم، چرا که مشترکات فرهنگي و مذهبي زيادي با مردم ايران دارم و خيلي دوست دارم تا فوتبالم را در اين کشور و تيم تراکتورسازي ادامه دهم.
کرار جاسم محمد در دقيقه 64 بازي تيم هاي تراکتورسازي با پيروزي با نظر کمک داور بازي و با دريافت کارت قرمز از زمين بازي اخراج شد.





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: